cissisphotos.blogg.se

tisdag

morning på er! 
 
Igår slutade min bästavän andas. känns helt sjukt att den som alltid är med mig helt plötsligt slutar andas och dör. 
de jag snackar om är min fina iPhone. </3 
skickade iväg den på lagning igår, så förmodligen skulle den lagas idag och har jag riktigt tur så får jag den ikväll. 
änker absolut inte vänta en vecka, ALDRIG.
 
nu på morgonen ska hela klass sju iväg på nån kyrko sak, verkar tråkigt, men det blir säkert bra iaf. 
efter skolan ska jag se om mamma fixat en tid till vårdcentralen, måste verkligen dit och kolla min hörsel för jag hör inget med vänster öra, haha sjukt. 
sen ikväll vid halv 6 står min fina alex på stationen. han ska sova här till och sen följa med mig till skolan på onsdag, SEN TAR JAG LÅNGHELG!!! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback