cissisphotos.blogg.se

Senaste dagarna

Lördag: Köpte mitt Jojo sommarkort och åkte till Emporia, Malmö. Lite svårt att hitta till en början för jag har bara varit i Malmö en gång, men det gick bra tllslut. Kunde inte köpa något för jag sparade mina pengar till Liseberg, men hjälpte Alex att hitta en jacka och ett par snygga solglasögon. 
Senare på kvällen åkte vi till Ivö, Alex sommar stuga. 
 
Söndag: Åkte hem tidigt för att jag skulle jobba åt min syster. Senare på kvällen kom Alex. 
 
 
Måndag: Åh äntligen va dagen som vi väntat mest på, här. Bussen gick vid 10 ifrån folkets hus till Liseberg. Vi kom fram vid 2 någon gång och dagen bestod utav massa skratt, roliga bilder, och såklart alla dessa roliga karuseller. 
ett + i kanten va att vi kom med på Tv. ;)
 
Tisdag: Åkte till Växjö för att hjälpa syrran hitta snygga kläder. Provade en jeans jacka och blev helt kär, men tyävrr hade jag inte pengar till den. 
 
Onsdag: Åkte till Växjö IGEN fast denna gången med familjen och Alex. Fick ända inte jeans jackan för mamma ville inte köpa den, undrar fortfarande varför.. Men istället fick jag med mig ett par shorts, en topp, en tröja ett linne och ett par örhängen. Nöjd hihi. 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback