cissisphotos.blogg.se

Sanningen

Sätter mig ner och skriver detta inlägget för att alla inte ska fråga vad som hänt mellan mig och Julia.

De är såhär att hon och jag skulle träffas förra veckan, hon skulle komma till mig efter hennes match vilket var vid typ 22.30 / 23.00.
Jag tyckte de va försent men de kändes elakt att säga de, så jag höll tyst.
Dagen innan hon och jag skulle vara kom mamma in på mitt rum och talade om att vi skulle till Växjö samma dag hon skulle komma, och julia kunde inte följa med i och med att hon skulle på match, så jag frågade Alex.
Alex kunde och va då tvungen att sova över hos mig för att de inte fanns sena tåg hem.
Julia blev piss sur på mig och började kalla mig massa elaka saker, och då snackar vi elaka saker. Satt på sängen och bröt ihop. Låter kanske 2 much men sant.
Och de är inte bara denna gången hon slänger ut sånna här saker, utan även fler gånger och jag har sagt till henne att man inte gör så mot sin " bästavän "
och hon har sagt förlåt och jag har förlåtit henne.
Denna gången har de gått för långt, kan inte bara svälja allt de hon sagt till mig bara sådär, ska vänta ett tag, och de har jag sagt till henne.
Ni kanske undrar varför jag inte varit med henne på den senaste tiden, och de är just för att de inte är lika kul efter allt hon sagt om mig, och nu ju jag vad hon tycker om mig.
Båda har förändrats.
Har inte ens kunnat kalla henne bästavän.
Detta är fett sorgligt att 2 tjejer som en gång satt tajta bara splittras sådär, men så är väll livet, tyvärr.
Hade jätte gärna velat spendera mycket tid med henne i sommar, men tyvärr blev allt knas.
Jag säger inte att allt detta är Julias fel, absolut inte! Jag har själv gjort fel, och de kan jag erkänna.
Självklart kommer jag saknar / saknar våra sjuka minnen och alla sjuka saker vi skämtat om, men jag hoppas att allt nån gång löser sig.

No hate please :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback