cissisphotos.blogg.se

Underbar lördag

Oh sorry bloggläsare om jag inte har uppdaterat något för er här på kvällen och på eftermiddagen..

Mötte upp Alex på förmiddagen, vi tog en frukost-fika på café deres. Bra start de där!
När vi hade ätit klart och snackat lite, stack vi hem till mig och gosade lite hihi.
Lite senare så cyklade vi ner till byn för att käka pizza & köpa godis och sånt gott.
Hemma hos mig igen så skulle vi kollat på film, men vi var för lata, så istället gosade vi.
Alex tog 20.53 tåget hem, så jobbigt att säga hejdå, men han och jag ska träffas så snart som möjligt!
Träffade Alex på balders för er som då inte vet det hehe. Underbar kille det där & en jävligt underbar dag!
Godnatt




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback