cissisphotos.blogg.se

Saturday

Godmorgon! 
 
Igår åkte jag, mamma och katten Alfons hem till ia. Mamma skulle hjälpa ia att städa hela lägenheten, och jag hade inte lust att vara hemma helt själv. Jag tog med kameran och tänkte ta lite poträtt bilder.. Men vad tror ni inte jag har glömt hemma? jo minneskortet. Sååå jobbigt. Det ända jag gjorde igår va att smsa ( andra världskriget med en viss person ) och kollade på Tv. 
När jag kom hem sen på kvällen så satte mamma på den nya Twilight filmen, så jag låg och kollade på den. 
Det hela slutade med att jag somnade på soffan.. Standard! ;) 
När jag sen hade borstat tänderna så var jag riktigt pigg, så jag somnade inte förrens 3 inatt. Lyckat! 
 
Idag tror jag att jag ska till Ikea med ia, och ikväll ska jag kolla på Mello, taaaggaa! 
Ha det bra, puss! 
 
Frukosten idag. Sämst bild <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback