cissisphotos.blogg.se

Live my life

Fy vilken jobbig dag.. 
Skulle somsagt till ikea runt 3 eller nått, men självklart så ville inte bilen funka, och mamma och jag är inte bra på sånt, så istället kom ia en kvart senare och hämtade oss. Vi åkte till ikea, det va helt okej och så, men sen när vi handlade på Willys så hade min mobil typ 5 procent kvar, och jag skulle göra en massa saker innan den dog, + att mamma,ia och eve tjatade som bara den med " men lägg inte ner den, den får du köpa själv, mobilnörd osv, " sånt där onödigt kan verkligen få en på piss humör.. 
När vi kom hem skulle vi fixa mitt rum för jag fick ia's gamla byrå eller vad det är, och när vi skulle sätta upp spegelen kommer vi på att det inte går att fixa den för att vi inte har sånna spikar eller vad det va, och jag bah, AMEN FÖRHELVETE åhhhhhhhhh .. typ sånt damp fick jag.. 
Men ringde pappa istället, och han sa att han skulle fixa det + att han ska fixa en annan sak, åhh snäll & underbar pappa som verkligen kan få en sådär glad, hihi. 
Imorgon träffar jag Alex, åh :') Han sover här till lördag och sen på söndag åker han till sälen, kommer sakna min gose, :( 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback