cissisphotos.blogg.se

Långfredag

Godmorgon på er! 
 
Skrev ju igår att det kommer hända en rolig sak, och såhär va det : Jag skulle överraska Alex med att komma till hans skola utan att han visste något. När jag va i Broby mötte Alma, som går i Alex klass, upp mig. 
Vi gick till hennes skåp där Alex skulle komma. Jag låtsades gömma mig i hennes skåp, och sen när han kom så gick jag fram, hihi. Han blev sjukt glad, man såg verkligen det på honom. Så himla härligt! 
Efter att han hade slutat så åkte vi hem till han och va där. Första gången jag va där med. Vi gosade och sånt mys. Vid 8 så skjussade hans mamma oss in till Älmhult. Dagen va kanon bra! :) 
 
Idag har vi inte planerat något direkt, utan vi tar dagen som den kommer! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback