cissisphotos.blogg.se

HESTRA 2013

Vilken bra dag det var igår måste jag säga! 
Vi kom fram någongång vid halv 5 tror jag, sen skulle vi fixa pjäxor och allt sånt, usch hade verkligen inte tålamod, men fick hjälp så allt blev bra tillslut! 
När alla hade skidorna på tog vi oss till barnpacken bara för att värma upp. Jag trodde faktiskt inte det skulle gå så bra för mig, med det gjorde det! 
Efter barnbacken åkte vi i dom röda backarna, så hiimla kul när man väl kan alla knepp och sånt! 
Fram mot kvällen åkte jag bara med Olof, för Julia åkte med hennes kille, och Linus åkte barnbacken, men det gick bra ändå! 
TACK ALLA FÖR VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL & TACK FÖR ALL HJÄLP! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback