cissisphotos.blogg.se

Cissi idag

Hej finisar!! 
 
Denna dagen har nog varit längsta dagen på hela veckan konstigt nog, fast än att alla dagar är lika långa. 
Alarmet ringde precis som vanligt, men jag tror jag låg kvar i minst en kvart till. Ville absolut inte lämna det varma heheh.. 
Jag lyckades iaf fixa mig och vid 8 cyklade jag till skolan, seeegt.. 
Först hade vi mentorstid, sen bild och efter det engelska i 1h & 25 minuter... Absolut inte okej.. Men det gick bra, för vi kollade bara på film. 
Resten av dagen gick snabbt & efter skolan gick jag och min fina vän Julia till Amigo och käkade pizza, feta? svar ja. 
Vid 5 skulle Julia träna fotboll nere på Haganäs, och jag lovade henne att kolla på. FYFAN säger jag bara.. Världens  kallaste väder, sådär äckligt kallt.. Skulle desutom cykla hem sen, blö. 
 
Nu när jag har varit hemma så har jag inte gjort så mycket.. Jo juste, på söndag kommer Emil hem till mig, wiie. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback