cissisphotos.blogg.se

-

 
Hej på er! 
Blev ett snabbt inlägg innan jag stack innan, för jag va stressad, hoppas inte det gör något.
 
Kom hem från Olofström vid sju nångång. Tyvärr så vann dom, men jag gjorde ett mål och är överglad haha!! 
Nu har jag precis duschat och gjort mig redo för sängen. Ska bli såå skönt att sova efter denna dagen. När man verkligen mår sådär riktigt bra, så är det något som ska förstöra det. 
Lite nya bilder jag tog innan! 
Jag vill, du vill, vi 2 vill. Men ska vi?
Varje gång Du säger att detta inte kommer funka, det är " dom där " känslorna, inte Dom det ska va. Det sårar, man mår skit och man gråter. 
Man är riktigt glad ena sekunden, för att Vi har fått ihop det såhär bra, men sen, efter ett sms, då blir det en såndär klump i magen. Jag hatar hatar hatar det. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback