cissisphotos.blogg.se

Godmorgon måndag

Somnade vid halv 12 efter att ha sett två avsnitt av Andra Avenyn och vaknade 05.14 exakt. FY. Inte okej att vakna så tidigt när man inte sovit nått.. men men, livet rullar väll på ändå. 
Min helg har varit kanon som den brukar. Började med att jag hjälpte ia att städa hennes garderob i onsdags, fick även kläder som var för små för henne. Vid åtta tåg jag tåget till Osby där Alex väntade. 
I torsdags åkte vi till Broby och handlade godis och sånt gott och på eftermiddag började jag få riktigt ont  i magen, så resten av dagen / kvällen spenderade jag i soffan. 
När jag vaknade på fredag morgon hade inte värken gått över ännu fast jag ätit massa alvedoner, så vilade lite mer och efter ett tag försvann värken, men kom tillbaka när vi kom till älmhult vid ett tiden. Senare stack vi ner till Bökhult och badade, sjukt varmt och skönt! Vid halv tio åt vi på Amigo och efter det åkte vi hem och sov. 
På lördan och söndagen tog vi det för det mesta bara lugnt och vid sju igår sa jag hejdå till Alex på stationen. 
Killen är bäst, min Alex. <3 
 
 
 
Idag ska jag till Växjö med skolans LIF och spela Lazerdome och spela bowling! :) 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback