cissisphotos.blogg.se

Faller

Godkväll på er peeeeps! 
 
Skolan gick snabbt idag. Inte en ända " normal " lektion, chill men ändå tråkigt, lång tråkigt. Efter skolan stannade jag kvar nere vid bussarna tillsammans med Julia. Mitt i allt får jag upp massa tankar och allt slutar i tårar, jobbigt, men Julia fanns där och hjälpte mig, finaste vännen  ♥
Vi bestämde att jag skulle ta bussen hem till henne, så vid halv 5 tog bussen mig hem till Julia. Fick åka gratis, bäst haha! 
 
Imorgon har vi brännbolls turnering fram till lunch och sen ska vi cykla till en lärare och efter det ska vi bada med hela sjuan, mega kuul! 
Efter skolavslutningen på torsdag skulle de vara någon fest, funderar på att dra dit, men inte säkert. 
 
 
Jag är inte så kaxig som jag ser ut, så lär känna mig innan du dömer mig
 
 


-

vadå inte så kaxig? du gör ju exakt samma sak själv mot andra, och snackar skit om dem osv.

Svar: Alla tror jag är den där kaxiga tjejen, men det är jag inte. Mitt beteende ändras efter hurdan du är emot mig :)
Cissi

2013-06-13 / 08:19:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback