cissisphotos.blogg.se

Bekännelser

* Jag gillar resan hem till Alex. Dels för man vet att man ska få träffa han men också för att vägen hem till han går snabbt men ända söligt på nått sätt. 
 
* Den första personer jag vänder mig till när det har hänt något är min syster ia. 
 
* Jag har svårt att lita på personer. Har blivit sviken flera gånger. 
 
* Jag gillar INTE kombinationen av ny rakade ben och täcke. 
 
* Vissa säger att jag ser kaxig ut, men jag är inte så kaxig som jag ser ut. De flesta säger att jag är den där kaxiga bruden som bara vill starta bråk, men tro mig, det stämmer inte överhuvudtaget. 
Jag hatar bråk varför inte bara vara vänner? 
 
*Jag tvättar helst mitt hår så lite som möjligt. Är de fettigt så sätter jag upp det i en tofs. 
 
* Jag är mer förberedd för sommaren 2013 än vad jag va för sommaren 2012. 
 
* Jag är en dagdrömmare. Kan vara allt från att undra hur dagen slutar eller hur gammal jag blir. 
 
* Jag kan se på folk om dom ljuger eller inte. 
 
* Jag brukar svära på min iPhone. Alltså att om jag säger " ska till USA nästa vecka " och den andra säger " erkänn du skojar " då säger jag, " nej svär på min iPhone " svär på den för att om jag ljuger får dom min mobil och då kan dom alltid vara 100% säker på att jag talar sanningen. 
De med USA va bara ett exempel. 
 
* Jag har massa kläder i min garderob som jag inte använder. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback