cissisphotos.blogg.se

Ärlig

 
Fick den här kommentaren för några dagar sen och tänkte berätta för er. 
Jag vet att många utav er där ute tycker jag har stora tänder och liknar en kanin, men vet ni? jag kan verkligen inte hjälpa det. Inte jag som satt dit dom och inte jag som bestämt hur stora dom ska va, eller hur? 
Som liten fick jag ständigt kommentarer om att jag har stora tänder och att jag liknade en kanin, mådde dåligt och grät utav det. Men jag har vant mig och idag tar jag inte åt mig lika mycket. Jag kan inte göra något åt saken och jag hoppas ni förstår det. Mina tänder blir inte bättre utav att ni kommenterar dom. 
Ni som tycker jag har stora tänder, håll de för er själva istället, och nu vet ni hur det känns! 


Kajsa

Hahah fyfan va löjligt skrivet.. du tänker helt rätt, bara skit i henne/honom. Du är skitsöt!

2013-06-04 / 20:50:51
BLOGG: http://kajsafridavilma.blogg.se
Ia

Bra gjort Cissi!
Att folk kan vara så omogna o kommentera det hela tiden är bara för att dom MÅSTE hitta fel, och så är dom såklart osäkra på sig själv med för den delen.
Du är hur fin som helst! <3

2013-06-06 / 10:28:30
BLOGG: http://iaandersson.blogg.se
alice

jag tycker att du har skitfina tänder, skit i den idioten som har skrivit det! :)

2013-06-08 / 06:14:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback