cissisphotos.blogg.se

Tv

Godkväll på er finisar!

Just nu sitter jag hemma hos pappas morbror och glor på film. Fattar inte riktigt vad den handlar om, men det går att titta på den iaf!
Min dag har sett ut såhär :
• vaknade vid nio, fixade mig direkt. Därefter åt jag frukost.

• efter frukosten så åkte vi ut till Torgnys ( pappas morbror, han vi sover hos ) frus / flickväns grav. Mysig kyrkogård!

• när klockan var tolv någongång så åkte vi hem till mina pysslingar / kusiner, eller vi åkte inte hem till dom direkt, utan vi åkte till is hallen där dom va och kollade på match. Killarna som spelade va sjukt duktiga! Efter matchen åkte vi hem till dom och fikade.

• när klockan hade blivit tre så åkte jag och pappa bussen ut till Tekniska museumet. Riktigt kul va det att va där!

• tillsist åkte vi pendeltåget hem!

Imorgon åker jag till sjukhuset och efter det åker jag hem, på tisdag börjar skolan, wie! :D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback