cissisphotos.blogg.se

Sa du torsdag?

Skolan från 08.15 imorse va inte den bästa kan jag säga.. 
Vaknade precis som vanligt, men trött som en åsna var jag verkligen. Sov 15 minter mer än vad jag skulle gjort. Men hann fixa mig och klä på mig osv.. 
När klockan va 07.39 så bytte jag om till mjukis byxor. Fråga mig verkligen inte varför, för jag har inggeeeen aning. 
Cyklade till skolan, glashalt, så cyklade på bilvägen och det gjorde inte saken bättre. 
Innan andra lektionen så bytte jag om till vanliga kläder, dvs leggins och tröja, haha! 
 
Sen har dagen varit jätte bra, fick ett par hörlurar av Linus i min klass, sjukt snällt! :) 
 
Juste ja, jag fyller 14 om 5 dagar, och Linus fyller år om 6 dagar! Vi ville ha en fest tillsammans, men det kostade
för mkt, så vi skippade det! Men, våra födelsedagar blir nog ändå bra ändå! 
Och en annan sjukt bra sak är att det är att det är balders om 20 dagar, vilket innebär fest! :D 
 


elina

svar: Jag vet inte riktigt men det kan man säkert platta om man har värme-spray. det står att det ser ut och känns som riktigt hår! :)

2013-01-11 / 08:41:03
BLOGG: http://aamicus.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback