cissisphotos.blogg.se

Kärlek ♥

Var ska jag börja? 
Det hela började med att du smsa mig. Julia hade gett dej mitt nummer, och det va på den vägen vi började känna varandra. Vi ställde frågor till varandra, vi fick veta mer om varandra. 
Det blev sommarlov, du, jag och Julia bestämde att vi skulle vara. Om jag minns rätt så var det till och med på en tisdag, haha. 
Iaf, vi tog bussen hem till dej. Jag va riktigt blyg och vågade knappt säga nått.. haha alltid.. 
När vi kom hem till dej så va vi mest på ditt rum, vi kunde inte vara ute för att det åskade & regnade. Det sista vi gjorde innan jag och Julia skulle hem var att busringa, haha så sjukt kul! :D 
 
När jag och Julia kom hem till mig igen så snackade vi lite om dagen. Jag visste att jag va kär i honom, men va det verkligen vi 2 då? 
På kvällen så bestämde vi att det va vi 2. Hahah känns som om vi typ va tio år och bestämde sånt.. Vi hade inte ens pussats, haha ni fattar..
 
Någon / några veckor efter det så skulle jag träffa han själv. Hade tusen fjärilar i magen kan jag säga.. Men, det gick bra. Vi gick en runda, höll handen, hihih.. 
Sen visade han mig Balders ( ett dans ställe ), och bakom " dans stället " så strulade vi första gången. Sjukt gosigt!  Kan säga att det va typ som hela världen skakade.. Hehe.. 
 
Sen gick vi hem till han, satte oss i sängen och strulade typ hela tiden. Vi tog våran första bild då med. :) 
Pappa hämtade mig nångång vid 6 tror jag. 
 
Sen började skolan, haha omg måste jag säga.. 
Jag va sådär äckligt nervös igen, ( som jag va första gången ). Jag vågade knappt krama honom... FEGIS JAG VA. 
Men nu, nu är allt verkligen kanon bra mellan oss. I skolan så håller vi hand och pussas och sånt gosigt.. :') 
 
Så det va så vår lilla historia började, hihi!
 
Till dej Älskling : 
Tack för att du finns för mig dag som natt. Utan dej så hade jag aldrig kommit så långt som jag kommit idag. Du tar mig alltid från botten till toppen och du vill alltid mitt bästa. Vi har varit tillsammans i 6 månader och 9 dar, haha oj håller jag räkningen så bra? ;), lätt att det blir fler månader! 
Jag är sjukt glad att det är vi 2, älskar dej älskling. ♥
 
Anledningen till att jag tog det sista collaget är för att han är  / gör allt som står där. ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback