cissisphotos.blogg.se

Gårdagen

Morning sunshines! 
 
Idag är det lördag för er som inte vet det. Riktigt skönt med heeeelg!! 
Tänkte berätta vad jag gjorde igår så att ni vet.. :)
Först skola då på morgonen.. Rätt segt, men det gick! Andra lektionen fick jag håltimme för att sy slöjdsläraren va sjuk, så istället för att jobba så gick jag, Julia och Jossan till musik salen och sjöng. Tror inte jag sagt till er, men i onsdags så sjöng jag och Jossan till Justin Biebers låt " Baby ", och hela videon hamnade på Facebook, så om ni inte sett den så tycker jag att ni ska de! :) Men kom ihåg att det är första gången och att kanske sjunger fel! #YOLO. 
Dagen rullade på, och efter skolan så följde Lina & Linus med mig hem. Vi snackade lite och efter det så stack vi till Klöxhult för att åka skridskor / spela hockey. Sjukt kul måste jag säga!! Önskar att det fanns tjej hockey.. 
Vid 5 skulle Linus hem, så jag och Lina stack oxå hem då. 
När vi kom hem så lagade vi mat, pommes och hamburgare, det va ju trotsallt ändå fredag ;) 
Sen råkade vi somna för att vi va sjukt trötta.. Vaknade gjorde vi sen vid tio tror jag.. Haahaa lyckat! 
 
Så såg min fredag ut, :) 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback