cissisphotos.blogg.se

Balders

Igår kväll följde jag och Lina med till Balders, vilket ös det va asså! ;) 
nej cissi inte ljuga sådär..
Nej men iaf, jag och Lina följde med när pappa skulle skjussa ut Eve till Balders.. så gick det till! Vi svängde förbi en jag saknat sjukt mycket, så skönt att kunna snacka med han
Efter det så åkte vi hem igen, Lina till sig och jag till mig. 
Vid ett skulle Julia och hennes pappa hämta upp mig, då tänker ni säkert nu. varför just klockan ett på natten?!
Jo för att dom skulle hämta Julias bror som va på Balders, och då kunde dom plocka upp mig med! 
Trött som en åsna va jag, så jag gick och la mig vid halv 12 och vaknade halv ett. En timmes sömn, wie! Sen hämtade dom mig och vi åkte till Balders för att hämta hennes bror. 
Hem till Julia kom vi vid 2, och bara för att hålla oss uppe så drack vi energi dryck.. oj coola brudar ;) 
Hahah så ful är jag.. 
 
Ska inte babbla nu, men så såg lördags kvällen / söndags natten ut. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback