cissisphotos.blogg.se

Trött som...

...en apa. Skojar inte. Det värker i benen + att huvudet känns alldeles tungt.
Det blev en lyckad shopping dag iaf! Jag hittade 3 plagg & ett par solglasögon. (SOMMAREN FÅR JÄTTE GÄRNA KOMMA NU!!)
När Jossan skulle ta tåget hem så stannade jag på Växjö station i en timme för att vänta på Eve. Hon & jag skulle oxå shoppa lite, hehe.
Efter att jag & Eve hade shoppat så tog vi tåget hem. Somnade nästan på tåget, och när vi va framme i Älmhult så va det sviiiiiin kallt. Snö försvinn!!
Ni får bild på allt jag köpte imorgon, mååste verkligen sova nu så trött som jag är.

Imorgon träffar jag & Lina, Linus. Alla vi 3 ska vara och det lär säkert bli bilder.
Pusshej




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback