cissisphotos.blogg.se

Sunday

Morning sunshines! 
 
Var fullt upptagen igår, så det var därför det inte blev något inlägg! Min dag såg ut såhär: 
På morgonen nångång vid 9 så gick jag till Linné hallen och träffade älskling. Vi kollade på hans lillebrors cup. Tyvärr så förlorade dom, men duktiga va dom verkligen! Efter cupen åkte hela hans familj och jag då, til Ikea och åt. Pommes med köttbullar, MUMS!! 
Innan vi skulle åka hem till han så skulle hans mamma och pappa handla, men jag, Olof och hans lillebror stannade i bilen. Vi knackade på på rutan så fort en person gick förbi, sen gömde vi oss. Hahah, kände sig liten igen för en stund! :') 
När vi sen kom hem till Olof så satt vi först vid datan, wiiie kul, haha nej, ;) . Nej men sen kollade vi på " film ".. 
När vi hade kollat halva filmen så ville Otto, olofs lillebror, spela NHL13. Måste bara säga att det är sjuuukt kul för er som inte provat det!! 
Efter att vi hade spelat NHL så gick vi ut och körde snöbolls krig, fick känna mig liten igen! så gosigt! 
På kvällen satt hela familjen och kollade melodifestivalen, efter det åkte jag hem. Dagen var verligen den bästa på länge! Hoppas ni hade en lika bra dag dom jag hade! :) 
 


Loveu ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback