cissisphotos.blogg.se

stress dag

Glömsk som jag är så glömde jag sätta på alarmet igår kväll, så jag vaknade en timme försent. Såg att klockan va 7.30 isälltet för 6.30, så jag for upp ur sängen och började sminka mig direkt. Satte upp håret i en slarvig tofs, och jag hann till och med äta, REKORD! 
Lektionerna i skolan gick snabbt, och alltid på onsdagar så har vi 2 håltimmar, like it! 
 
Påvägen hem så träffade jag ia, vi snackade lite inne på Café Olé ( stavning? ), sen va jag tvungen att snabba mig hem för att jag ska samlas nere på haganäs vid 5 för att sen ta hand om små barn på idrottsskolan, får hoppas det blir roligt iaf. Från halv sex till halv nio så ska jag köra innebandy,orkar inte... bläh 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback