cissisphotos.blogg.se

Jobbig dag

Som ni läste i förra inlägget så ville jag verkligen till skolan, men allt ändrade sig när jag kom dit.
Den första jag ser är han, vilket gör det ännu svårare, vi gick förbi varandra ett antal gånger och i matsalen fick vi ögon kontakt. Visst jag saknar han jätte mycket, men efter allt som hänt, :(
Jag har haft mega ont i magen, och frös hela tiden..
En possessiv sak va att jag fick många kramar, så härligt!! Love till er!
Efter skolan stack jag hem till ia för att städa. Hon hade haft fest i helgen så det va en hel del saker att fixa, drygt, men det gick. Tjänar ju extra cash somsagt! ;)
Snart skjutsar mamma mig till träningen, och efter det ska jag till maxi och köpa en sak, hemligt hihih!!
Imorgon skulle det varit 8 månader, :(




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback