cissisphotos.blogg.se

Halvt om halvt

 
Hej på er!!
 

Hur mår ni? själv mår jag sådär. Det va en tuff dag i skolan, men med alla kramar och alla som brytt sig så har det gått lite bättre. Något jag verkligen hatar är när folk ljuger, är falska och tror att man kan bli glad genom att säga snälla saker, fast dom inte menar det.
Nog med det. 
Efter skolan följde Julia med mig hem. Fast först stack vi till Maxi för att köpa Ben&Jerrys, sjukt gott en dag som denna! När vi kom hem till mig snackade vi och efter det så dansade vi,haha.. Kanske en liten video som kommer upp ;) 
Nu är vi hemma hos Julia och ska snart på träning! :) 
Få bort den där klumpen i magen för 1,5 timme är såå skönt. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback