cissisphotos.blogg.se

Glad Alla♥dag

Somsagt så följde mitt hjärta med mig hem. Vi gjorde först pommes och åt de, hehe, sen gosade vi ner oss i sängen tillsammans med filmen Rosa The Movie. Så söt film! 
När filmen va slut så gosade vi och sen gav vi varandra sakerna. Det som jag hade gjort till han var en " minnes bok " där vi ska klistra in alla våra minnen. Jag hade printat ut några minnen och redan klistrat in dom, och han blev mega glad! :') Då blir man själv glad. hehe 
Av han fick jag världens gulligaste lapp med massa fina ord och sånt gulligt, och jag fick även en ask med sånna där geléhjärtan, såå söt! 
 
Nu måste jag plugga in det sista till provet som jag har imån, tråååkigt! 
 
Jag och mina underbara vänner som hälsar er glad alla♥dag! :) 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback