cissisphotos.blogg.se

Gårdagen

Somsagt så skulle jag berätta om gårdagen. 
Vid halv 12 kom Lina hem till mig, och sen vid 12 tog vi bussen till Ikea där vi mötte upp Anton & Alex. Vi åkte på sånna vagnar och blev tillsagda haha.. Om man ville så fick man vara med i en utdragning(?) om att vara med i Ikeas katalog, och vem vill inte liksom? Jag fick svara på en massa frågor och sen blev jag fotad mot en vit väg. Ascoolt asså, okej Cissi, okej.. ;) nejmen 
Sen vid 3 så stack jag och Lina hem. Vi åt pannkakor, bubblade mjölk och dansade. Känna sig lite igen är aldrig fel! 
På kvällen kollade vi på Mello, och sen somnade vi. Jag vaknade vid 1 och mådde förjävla illa, trodde jag skulle spy vilken sekund som helst, men det gick över. 
På förmiddagen idag åkte Lina hem, och sen dess har jag bara duschat, städat rummet så att det är sjukt rent haha, och tänkt ganska mkt. Det är det ända! :) 
 
Old picture * 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback