cissisphotos.blogg.se

Framåt, sikta framåt!

Hallå gott folk! 
 
Första lovdagen idag då. Sämsta dagen på länge. bläh. 11.00 tog jag och Eve bussen til Ljungby för ett besök på sjukhuset. Vi va 2 timmar för tidiga, så vi köpte mat och åt där. Sallad & kött, jasså, du har blivit nyttig Cissi? ;). 
Väll på sjukhuset gick det bra. Jag är yr 24/7, men det är väll bara för det där en gång i månaden.. Blir det värre så ska jag dit och då ska dom kolla en gång till. 
När jag kom hem så ringde jag hjärtat, åh som jag jag saknar han, ännu värre att vi inte få träffas.. ( går inte för långt om det här i bloggen så ni vet ) 
Julia ringde efter att jag hade snackat med hjärtat. Åhh vad glad jag blev! Behöver henne något så fruktansvärt just nu. Vi började snacka om alla våra skämt, och jag fick skratta så att det gjorde ont i magen på mig. Den tjejen kan verkligen få mig på bättre humör, DU ÄR BÄST! <3 
 
Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sluta babbla, puss hej! :) 
 
Jag&bästavän genom tiderna, fuuu som jag ser ut haha!! 
JAG SAKNAR DEJ <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback