cissisphotos.blogg.se

Varför tänker jag så?

Ibland får jag verkligen konstiga tankar. Jag vet ju vad som funkar och jag vet ju att jag vill, men min hjärna säger nått annat. Vill verkligen, ja klart jag vill!
Kanske det bara är så just nu? och att det självklart kommer bli bättre? behöver ett svar 
 

Bloggen är verkligen ett perfekt ställe att skriva ut sina känslor. 
Lördag idag, vaknade vid 9, och satt vid mobilen till 10. Jag, ia och hennes granne åt frukost. 
Fick massa sms samtidigt som jag åt, sånna sms man inte vill läsa för att det inte är jobbigt och inte det bästa. Öpnnade det, jobbigt, ville inte, men gjorde det. Det ända man just nu kan hoppas på är att det blir bättre. 
 
Ingen aning vad som händer idag, men ikväll skulle iaf jag och pappa göra chokladpudding, och sånt gos. Det gillar vi! :) Uppdaterar er under dagen, ha det bra! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback