cissisphotos.blogg.se

Party 2 Daylight

MEN HEJ! :D 
 
Hehe glad jag är idag, OCH DET KAN BERO PÅ ATT MIN FINA ALEX SITTER I EN BIL PÅVÄG HEM FRÅN SÄLEN TILL SKÅNE OCH IMORGON SKA HAN OCH JAG ÄNTLIGEN TRÄFFAS!! Gladrare och lyckligare tjej får man leta efter :') 
Helgen har varit riktigt chill. Har tagit det lugnt och haft det sjukt bra. Skulle egentligen hem igår, men sov hos ia en natt till. Hon hade miniförfest tillsammans med 3 andra personer, och där va lilla jag med. haha så fult att en tjej på 14 år är med 4 vuxna, haha!! Dom stack vid 11 nångång, och resten av kvällen / natten så smsade jag och kollade film, perfekt avslut en sådan kväll! 
Hoppas ni haft en bra dag / helg, :) 


Tea

SV: Hej!! Åh kul att du frågar, och tack så mycket förresten! Jag ska verkligen försöka fixa ett inlägg om vatten-bilderna, inom snar framtid haha! :D Möjligtvis blir det ett inlägg i helgen om det, håll utkik!

Kramar!

2013-04-08 / 18:30:20
BLOGG: http://teajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback