cissisphotos.blogg.se

Mega förlåt

Förlåt, men jag glömmer helt bort att blogga. Eftersom jag och Alex har en blogg tillsammans så bloggar jag mer på den, men jag ska verkligen försöka att blogga här med.

Veckan har gått väldigt fort, och imorgon är det redan fredag. Helt sjukt vad veckorna går snabbt nuförtiden..
I måndag va Alex här, i tisdags och igår, var jag hos honom. Idag ska jag fixa massa saker, och imorgon är det balders. Efter balders kommer Alex hit och sover här. Han sover helgen ut och åker hem på söndag, vet dock ingen tid.
Ska försöka att plugga lite matte med, har nämligen prov nästa vecka.
hm, så har och kommer denna veckan se ut, hoppas ni fick lite mer uppdatering nu!
Ska verkligen försöka blogga mer, ni är bäst.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback