cissisphotos.blogg.se

Mår bättre

Gick hem från skolan vid lunch, somnade vid 12 och vaknade vid 2. Riktigt härligt att sova! 
Är fortfarande inte helt frisk, känner mig fortfarande täppt i näsan, halsen är svullen, svårt att svälja och liite feber. 
Jag som ville ut och springa en runda nu när det är så fint väder.. :( 
Får se om jag går en runda istället, kanske bara bli sämre haha! 
Imorgon är det fredag, ska köpa balders biljett och efter skolan ska jag hem till ia och sova där till lördag. 
På söndag kommer ALEX ÄNTLIGEN HEM, ÅHHH KOMMER BLI SÅ HIMLA GLAD ATT SE HAN ÅHHH!! :') 
Ni får ha det bra, så hörs vi! :) 
 


alex

kommer bli så sjukt glad när jag ser dig älskling! så himla längesen :( <3

2013-04-04 / 18:22:52

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback