cissisphotos.blogg.se

He makes me go

Hej på er! 
Hann inte blogga idag på morgonen för att allt va stressigt osv. Vaknade förresten upp utav att världens bästa och gosigaste pojkvän hade skrivet det → här ←.
Det han skrev gjorde hela min dag, bäst är han! 
Skolan gick snabbt. 5 lektioner och sen hem. Det va lite segt på morgonen, men sen rullade dagen bara på precis som vanligt. 
Senare idag ska jag nog ut och springa precis som jag gjorde igår, så skönt! Ha det bäst så hörs vi! :) 
 
Jag saknar min alex så himla mycket, kom hem hjärtat <3 


alex

saknar dig med älskling, kommer snart hem <3

2013-04-02 / 18:26:23
Anna Louise

Åhh, sjukt fina bilder du har!!

2013-04-06 / 12:39:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback