cissisphotos.blogg.se

Svaren från frågestunden

Kan du inte börja göra videoinlägg ? c:
Jo, ska försöka iaf! 
 
Typ lust o ses? :)<3
Haha okej..
Jo men hej liksom! ;) 
 
Vad har du för kamerautrustning? 
Min syster kamera, så det är hon som vet, inte jag. 

När fick du upp intresset för att fota? 
Hm, det va nog när alla mina kompisar började. Ville själv ha en kamera, men tyvärr fick jag ingen av mina föräldrar. 
När min syster köpte en kamera så blev jag överlycklig, och jag vill bara lära mig att fota mer hela tiden. 

Vad är det roligaste att fota? 
Vissa tycker det är roligast att fota djur&natur, men jag tycker det är roligast att fota personer och sig själv, ofc. ;) 

Har du några djur? 
Ja, 2 katter. 

Hur sminkar du dig en vardag? 
Först puder, sen liite foundation, ögonbryns-penna, och sist mascara. 

Kan du gå till skolan osminkad och i mjukisar?
Jag skulle jätte gärna göra det, men dock inte osminkad. Mjukis byxor är för skönt! 


Favorit smink? 
Hm, det jag sminkar med mig. 

Favorit klädmärke? 
Inget speciellt faktiskt.

Nikon/Canon, varför väljer du den ena osv :)
Nikon så klart. Jag tycker det kameran är lättast att hantera, och jag förstår väldigt mycket utav den. 
 
Är du oskuld?
Ja, jag är oskuld. 
 
När strulade du första gången? 
Hm, det va nog på pulsen, ( Disco i Osby )

Din favorit mat?
Tacos helt klart! 

Favorit ämne i skolan? haha! 
Matte & idrott, bästa som finns! 
 

Facebook eller instagram? 
Instagram, på Facebook är det mest en massa onödigt.. hehe
 

Justin bieber eller one direction? 
Justin Bieber <333333333333333
 
Så, där har ni alla svaren på era frågor! 
Puusss babes! :* 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback