cissisphotos.blogg.se

Slask och åter igen slask

Kom hem från skolan vid 4, stack hem till mamma & pappa, kollade läget och passade då även på att hämta lite mer kläder. 
Kanske inte berättat, men just nu så sover jag hos min syster och har gjort det i snart en vecka. 
Det är ganska jobbigt hemma just nu, så det är därför. Lite närmre till skolan här jag med. ;) 
Fick även träffa min älskling<3 som jag inte träffat sen i fredags, ( vi hann inte säga hejdå i fredags efter skolan )  saknat han så, haha! 
 
Skulle egentligen vara på träning just nu, men hoppade den för att jag ska plugga och hem till Shaggy sen. 
 
Det ända man ser på marken nu är slask, och åter igen slask. Varför kan det inte va lika fin snö som på bilden? :/ JAG ÄLSKAR JU SNÖN! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback