cissisphotos.blogg.se

Jul

 Somsagt så åt alla syskon förutom Evelina frukost hemma hos min syster idag. Det va jätte kul och mysigt! Vi stannade hos min syster tills klockan va 1, då åkte vi hem till mamma och pappa. När klockan var 3 så kollade hela familjen på Kalle Anka, och jag tycker det är sååå dåligt att dom tagit bort 2 scener i den, ja mena, bara för att personen / dockan är brun så betyder det inte att det är rasistiskt.. Men men, alla har sin egen åsikt. Efter Kalle Anka så åt vi julmat, aaaaah sjukt gott! Sen efter det öppnade vi paket. Visar alla paket imorgon, puss babes! 
På onsdag är det ett halvår mellan mig och älskling, ååhh jag älskar dej enormt <3 <3 <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback