cissisphotos.blogg.se

Hela året i bilder

Jaha,då var snart 2012 slut. Jag har varit med om massa roliga, underbara, mysiga, kknasiga, dagar. 
Tänkte säga vad som hänt / jag gjort under alla bilder.. 
 
Första, Eve hade precis köpt sin systemkamera. Jag va verkligen tvungen att testa, haha! 
 
Andra, Jag & min fina vän Julia va på Öland. Där stannade vi i en vecka, jag hade jätte kul, men fett ont i magen halva veckan. Mensvärk.
 
Tredje, Min syster Titti's bal. Sjukt underbart vacker va hon! 
 
Fjärde, Jag skulle på pulsen, ( Liiiiiiiten fest / disco för små glin, hehe.. ) såg ut som en liten fjortis.. :p
 
Femte, Min syster Titti tar studenten. Riktigt roligt. 
 
Sjätte, första dan då skolan började. Jag lärde känna nya personer, Jossan, Linus, Alex, Deniss osv.. :) 
 
Sjunde, Min lilla Julia hade brutit armen, men vi cyklade iaf ;) 
 
Åttonde, HÖSTLOV med fina & trevliga kompisar. ♥
 
Nionde, jag tror det va min och älskings tre månaders dag, hihi, lovio♥
 
Tionde, Efter pulsen sov jag över med Matilda, Maja & Mickan. Innan va jag med dom tjejerna typ hela tiden, men det brast. 
 
Elfte, Jag och Julia hittade en sjukt söt katt, hihihi :) 
 
Tolfte, Skolavslutning i sexan, jag och en saknad kompis Emma på bilden. 
 
Trettonde, Tittis student igen, jag och mijn syster ia hade precis fixat klart allt på framsidan. & sen kom grannen Mischa och tog bild på oss, söt ! :*
 
Fjortonde, jag och min sjukt snälla kompis Lina va hemma hos ia och kom då på att hon hade vita väggar att fotas framför, haha så söta! :D 
 
Femtonde, Våren 2012, sjukt liten va jag och jag fotade med min mobil, HAHA 
 
Sextonde, samma som sjunde. 
 
Sjuttonde, En dag innan Öland tror jag detta va, plus att det va samma dag som vi hittade den lilla katten! :) 
 
Artonde, Jag hemma hos Julia, as fin sommardag! :D 
 
Nittonde, Julia och jag i hennes trädgård, typ ett havår sen, saknar det. ♥
 
Tjugonde, Jag hade väll på ett ungefär lärt mig fota, haha jag vet inte, men jag och eve va ute och fotade iite iaf. 
 
Tjugoförsta, Älmhultsdagarna 2012, åhhh vad jag saknar det. Jag hade precis lärt känna Alex min bästavän, och på kvällen / natten vid 11 så hade vi druckit nån såndär slush, och shiiiit vad jag blev hyper. Jag satte mig mitt i gatan på torget och tog ego bilder. Plus att jag & Alex skrek som fan på varandra, ÅH JAG SAKNAR DET! Kompisar. ♥
 
Tjugoandra, Jag och Lina köpte ett helt paket piggein och åt upp alla, TJOCKA! :p 
 
Tjugotredje, Öland, första dan, vi hade precis kommit fram. :) 
 
Tjugofjärde, Sista dan på Öland, Åh saknar Öland. :( 
 
Tjugofemte, Jag och Lina på våren, efter skolan, haha jag hade precis varit hos tandläkaren och fått min tandställning, haha gud så små.. :) 
 
Det va vad jag och alla mina underbara dagar, hoppas ni orkar att läsa, puss! 
 
 


Madde

Ingen bild på mig..

Svar: Sorry, men jag hade inte!
Cissi

2012-12-31 / 12:14:49
BLOGG: http://ssalblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback