cissisphotos.blogg.se

Freaky like me

Hej! 
 
Äntligen är jag på lite bättre humör jämfört med i förrgår... 
Haha den dan kunde verkligen försvinna eller komma en annan dag. 
Men iaf, igår stack jag till kusinen som jag skrev. Vi satt mest bara vid mobilerna och smsa, haha smsnördar är vad vi är. Vi gick och la oss vid ett, och jag vaknade halv 10. Madde sov fortfarande så jag smsade, haha smsnörd.. 
Sen vid 12 vaknade hon och då åt vi frukost direkt, riktigt hungrig va jag. 
Efter det cyklade vi en sväng, och sen tog vi bilder. 
Nu ska vi snart käka, och sen ska vi förmodligen till ishallen och spela hockey, eller iaf jag. Ääälskar allt som har med is att göra. 
Puss alla unnnderbara läsare, statistiken är riktigt bra. <3
 
Freaky like me, freaky like me. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback