cissisphotos.blogg.se

Awesome dag

Godkväll på er först och främst!!
 
Somsagt, jag skulle på innebandy disco till sex och efter det skulle jag träna. Jag hoppade träningen för att jag hade ingen aning om hur länge innabandy discot skulle hålla på. Lite synd faktiskt,  för idag på träningen så skulle vi kört föräldrarna mot barnen, men men, det får bli nästa år! ;) 
Jag och Moa stod och hjälpte till i kiosken och dansade som galningar med små barnen i källaren. 
Nu i slutet så va ett par as duktiga killar i årskurs 5 som vann, riktigt bra va dom! 
 
Imorgon är det min tur att spela på innebandy discot, men först, avslutning med skolan och träffa älskling<3.
 
Inga bilder just nu </3 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback