cissisphotos.blogg.se

29/12

Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat idag, men det är för att : 
 
Jag skulle egentligen åkt hem till Olof innan för att vi skulle fira vår halvårsdag idag. Men pappa vägrade köra mig, så jag blev riktigt sur och surade, hehe.. Det jag då inte visste va att Olof, mamma och pappa hade bestämmt att han skulle hit och överraska mig.. 
Och jag hatar överraskningar, dom kan verkligen bli helt knäppa.. 
Så när jag satt på rummet och läste i min Frida tidning så knackade det på dörren och jag svarade riktigt surt, VEM ÄR DET?! 
Hahah en liten söt Olof som sticker in huvudet och säger överraskning! Jag fattade absolut ingenting, så haha jag satt där och bah " waaaaaaaath vad gör du här, och hur kom du hit? " 
Och efter det så gosade vi och stack till pizzerian och käkade pizza. Så min dag började dåligt, men blev sjukt bra när älskling kom. 
Förresten, vi bytte julklappar, visar vad jag fick imon, puss! 
 
Följ mig på instagram, cissiaandersson 


ia

Vilken tur att det löste sig! Och vilken gullig pojkvän du har som kom och överraskade dig!! :D <3

Svar: Hihih jaa! :)<3
Cissi

2012-12-30 / 08:51:39
BLOGG: http://iaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback